EKPSS İLE ATANAN ÖĞRETMENLERİN DİKKATİNE
2021 Yılı EKPSS Öğretmen Atamaları kapsamında İl içi görev yerleri belirlenmek üzere Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü kadrosuna Öğretmen olarak ataması yapılan öğretmenlerin göreve başlama işlemlerinin yapılabilmesi için aşağıda belirtilen belgeleri 24.12.2021 Cuma günü mesai bitimine kadar Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Birimine teslim etmeleri gerekmektedir.
Not: Evraklarını posta yoluyla göndermek isteyenler evraklarını aşağıda belirtilen adrese göndermeleri gerekmektedir.
(Gültepe Mahallesi, Talas Bulvarı, No:1/B Melikgazi/KAYSERİ)
İstenilen Belgeler:
- Diploma aslı ve fotokopisi
- Formasyon aslı ve fotokopisi
- Engelli Raporu aslı ve fotokopisi(Süreli olanlar süresi bitmiş ise yeni tarihli rapor alacak)
- Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
- Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığına dair belge(E-Devlet veya Sgk'dan alınacak)
- Farklı bir kamu kurumunda çalışanlar için muvafakat belgesi
- Askerlik durum belgesi (Erkek adaylar için)
- Sağlık raporu (Öğretmen olabilir ifadeli)
- Sabıka kaydı
- Sabıka kaydı olanlardan mahkeme kararı
- 3 adet fotoğraf
- Mal bildirimi(Müdürlüğümüzde verilecek)
- Elektronik başvuru formu